עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

עורכי דין העוסקים בתחום נזקי גוף, מטפלים בקשת רחבה של מקרים בהם נגרם לאדם נזק גופני. שתי הדוגמאות הבולטות ביותר הן תאונת עבודה ותאונת דרכים. אז יש לפנות אל עורך דין נזקי גוף לצורך קבלת פיצוי על נזקיכם. במקרה של תאונת עבודה, הפיצוי ישולם על ידי המוסד לביטוח לאומי ואם התאונה נגרמה עקב רשלנות המעסיק או ע”י צד ג’ כלשהו(למשל, אם נפלת עקב מפגע במדרכה בדרך לעבודה או נפגעת בתאונת דרכים במהלך העבודה או בדרך לעבודה) ניתן יהיה להגיש בנוסף, תביעת פיצוי גם נגדו. במקרה של תאונת דרכים שהיא גם פגיעה בעבודה, חברת הביטוח המבטחת את הרכב, תשלים את הפיצוי מעבר למה שהתקבל מהמוסד לביטוח לאומי, וזאת עד לגובה הנזק שייגרם עקב התאונה.

 

תאונת עבודה

הכתובת הראשונה לקבלת תגמולי במקרה של תאונת עבודה הוא המוסד לביטוח לאומי. זה ישלם לנפגע דמי פגיעה למשך תקופה מקסימאלית של 91 יום. ככל והנפגע לא החלים מהתאונה בפרק זמן זה, יוכל הנפגע להגיש תביעה לקבלת גמלת נכות מעבודה. הזכאות לקבלת תשלום זה תיקבע על ידי הוועדה הרפואית מטעם ביטוח לאומי, אליה יוזמן הנפגע לאחר הגשת התביעה. כאמור, מעבר לכך יש אפשרות להגשת תביעה לקבלת פיצויים מאת המזיק, ככל שהתאונה נגרמה עקב רשלנותו. המזיק יכול להיות המעביד שעקב תנאי עבודה לא בטוחים שקבע ארעה התאונה, או צד ג’ אחר שעקב רשלנותו ארעה התאונה.

 

נזקי גוף בשל תאונת דרכים

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים אשר גרמה לנזקי גוף, עליכם יהיה להגיש תביעה לחברת הביטוח המבטחת את הרכב בו הייתם או את הרכב שפגע בכם אם נפגעתם כהולכי רגל,  כדי לקבל פיצוי כספי. לעניין זה חשוב לדעת כי על פי החוק, מי שנפגע בתאונת דרכים, זכאי לפיצוי ללא קשר לשאלת האשמה. כלומר, נפגעי תאונות דרכים זכאים לפיצוי כספי בגין נזקי הגוף שנגרמו להם, בין אם הם אשמים בתאונה ובין אם לאו. מימוש הזכויות מול חברות הביטוח הוא מורכב מאוד, זאת משום שמדובר בגופים הפועלים למטרת רווח ועל כן מקדישים הם לא מעט משאבים בניסיון למצוא נימוקים לדחיית התביעות המוגשות להם ובוודאי להקטנת הפיצוי שעליהן לשלם, ככל הניתן.  

 

עורך דין נזקי גוף

בכל מקרה בו נגרם לכם נזק גופני, חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בנזיקין על מנת שיפעל לקבלת מלוא הפיצוי הכספי שמגיע לכם. מדוע יש צורך בייצוג משפטי במקרה של נזקי גוף? מטבע הדברים, הנפגע אינו בקיא בהתנהלותם המורכבת של הגורמים השונים ואינו בעל הידע המשפטי והניסיון הנדרש. לכן, אם יעמוד לבדו במערכה, סיכוי רב כי תביעתו תידחה או כי יקבל פיצוי כספי נמוך משמעותית מהמגיע לו. עורך הדין בוחן את נסיבות המקרה והמסמכים הרפואיים, רואה את התמונה הכוללת, ויוכל לקבוע מאיזה גורם או גורמים יוכל הנפגע לקבל פיצוי ופועל להשגת הפיצוי המקסימאלי עבור הנפגע.

 

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים