עורך דין תביעות נזיקין

עורך דין תביעות נזיקין

נפגעת בתאונת עבודה או תאונת דרכים? מעוניין לקבל פיצוי על נזקי הגוף שנגרמו לך בתאונה? מעוניין להגיש תביעה לגמלת סיעוד או קצבת נכות? מעוניין לבחון את זכויותיך בביטוחים או במוסד לביטוח לאומי? להגדלת הסיכוי לקבלת תביעתך והפיצוי המקסימאלי לו אתה זכאי, חשוב שתפנה לעורך דין המתמחה בתחום הנזיקין. עורך הדין יבחן לעומק את נסיבות המקרה, ידאג לאיסוף כל המסמכים הדרושים ויגיש תביעה מנומקת ומבוססת.

 

הגשת תביעה לביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי מעניק מגוון רחב של קצבאות, למשל, קצבת נכות כללית למי שלקה בליקוי רפואי (במחלה או תאונה) ונפגע עקב כך כושר עבודתו. קשישים הזקוקים לסיוע בביצוע פעולות היומיום יכולים לקבל גמלת סיעוד, מי שנפגע בתאונת עבודה יוכל לקבל דמי פגיעה וגמלת נכות מעבודה ועוד ועוד. על מנת לקבל פיצוי כספי כלשהו מביטוח לאומי, יש להגיש תביעה מתאימה, בצירוף כל המסמכים הדרושים.

 

תביעה לחברת הביטוח

כאשר יש בבעלותנו פוליסת ביטוח פרטית, למשל, ביטוח בגין אובדן כושר עבודה, אזי, מלבד הפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי, נוכל גם לממש את הפוליסה ולקבל תגמולים מחברת הביטוח. אלו ניתנים בקצבה חודשית או פיצוי חד פעמי, בהתאם לקבוע בהסכם הביטוח. הזכאות לפיצוי מתקיימת כאשר על פי תנאי הפוליסה, התרחש האירוע הביטוחי בגינו היא ניתנה ואז יתאפשר לנו לקבל פיצוי כספי.

 

מימוש הזכויות

בכל תביעת נזיקין, בין אם היא מוגשת נגד המוסד לביטוח לאומי, בין אם נגד חברת הביטוח ובין אם נגד אדם פרטי, הליך מימוש הזכויות כרוך בבירוקרטיה רבה ובפרוצדורה משפטית סבוכה. על כן, אין זה מומלץ להגיש תביעה באופן עצמאי, אלא לפנות אל עורך דין עם ניסיון רב בתביעות נזיקין אשר יבחן את כל אפיקי התביעה האפשריים וידאג לביסוס התביעה ולקבלת הפיצוי המקסימאלי האפשרי עבור הנפגע בנסיבות העניין.

 

מומחיות עורך הדין

כאשר הנכם פונים לייעוץ וייצוג משפטי, יש תמיד לוודא כי עורך הדין עוסק בעיקר בתחום זה והנו בעל ניסיון רב בתחום הרלוונטי. עת שמדובר על תביעות ביטוח נזיקין, הרי שעל עורך הדין להיות בעל ניסיון עתיר שנים בתחום זה. תפקידו של עורך הדין הוא ללמוד היטב את נסיבות המקרה, לאסוף את כל התיעוד הנדרש לצורך הוכחת התביעה ולפעול בכל הנתיבים הרלוונטיים לקבלת פיצוי כספי עבור הנפגע.

 

הליכי ערעור

הגשתם תביעת נזיקין והיא נדחתה? אל תרימו ידיים. לכל הליך משפטי קיימת אפשרות של ערעור ועל כן פנו לעורך דין מנוסה ומקצועי אשר יבחן את המקרה ויחווה דעתו האם ישנה עילה להגשת ערעור על החלטתו של המוסד לביטוח לאומי, חברת הביטוח או בית המשפט. לא אחת, ניתן בהזדמנות שנייה להגיע לתוצאה משפטית וכלכלית טובה יותר ולכן כדאי תמיד להיוועץ ולבדוק.

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים